Neem contact met ons op
Heb je een vraag over onze producten, een bestelling of aankoop op onze website? Bekijk dan eerst onze meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen neem dan contact met ons op via onderstaande contactgegevens of via onze chat.
Verkoopplatformen
Heb je een bestelling geplaatst via een verkoopplatform zoals BOL of MediaMarkt? Neem dan rechtstreeks via dat platform contact met ons op. Zo kunnen we je sneller en nauwkeuriger van dienst zijn.
Start direct een gesprek via onze chat
Voor de snelste service kun je direct gebruikmaken van het chatvenster dat op deze pagina al voor je geopend is. Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen, vragen we je eerst een paar gegevens in te vullen, zoals je naam, e-mail, bestelnummer en het type vraag. Zodra je dit hebt gedaan, wordt je vraag zo snel mogelijk opgepakt door een van onze medewerkers. Zo hebben we meteen alle informatie bij de hand.
Liever bellen?
Natuurlijk kun je ons ook telefonisch bereiken op 085-0471645.
Service en garantie
Wij verlenen 2 jaar garantie op onze producten. Je dient een aankoopbewijs te kunnen tonen wanneer er beroep wordt gedaan op de garantie. Productdefecten moeten binnen 2 jaar na aankoopdatum worden gemeld bij ons. Let op, de garantie geldt niet: bij schade veroorzaakt door onjuist gebruik of reparatie; voor aan slijtage onderhevige onderdelen; voor gebreken waarvan je bij aankoop op de hoogte was; bij defecten door eigen schuld of bij schade door derden.